七月 1, 2008

3G Plan

Posted in Phone tagged , , 於 12:53 下午 由 Wing


看過新出o既 iPhone 月費計劃, 雖然說是貴, 但是諗真 d 最平個 plan 同我而家用緊o個個比只係貴少少乍!
而且貌似真的無限制使用網上服務, 我個 plan 就限制左用 RSS, POP3 等等o既服務須要另加費用……
我仲o係o岩o岩出機o既時候勁用 RSS, 收到 statement 時先知"拎野"……
須知道比起看一些盡是變型o既網頁, 手機 build-in o既 RSS reader 真的很方便而且清晰呀!
而家唯有"善用" web application 啦!

講真 iPhone 確實幾吸引我o既, 尤其是我時常都會帶着 ipod nano, 之前仲有諗過買 ipod touch……
而且個 browser 又 powerful d, 不過最 main point 都係我對 touch screen o既情有獨鍾!

可是到最後我只能講句 “我o既合約要到2009年4月先完呀……" T_T

發表迴響

